loading...
بینز
bins بازدید : 29 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (1)

بازی GTA V تا اینجا با استقبال فوق العاده علاقمندان بازی های رایانه ای مواجه شده و دیروز در نارنجی رکورد شکنی های این بازی را خواندید. اما این بازی تا اینجا فقط برای کنسول های بازی ارایه شده و کاربران کامپیوترهای شخصی از داشتن آن محروم بوده اند. حالا خبر تازه این است که شرکت راک استار قصد دارد این بازی را در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۱۴ برای کامپیوترهای شخصی ارایه نماید. البته این خبر هنوز به صورت رسمی توسط این شرکت تایید نشده است. اما علاقمندان می توانند امیدوار باشند که احتمالا تا چند ماه آینده می توانند منتظر ارایه این بازی برای کامپیوترهای شخصی باشند.                         منبع : نارنجی
 
bins بازدید : 180 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

Watch Dogs در نوامبر ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد که این تاریخ با تاریخ انتشار GTA V دو ماه فاصله دارد. حال Ubisoft به شکل طعنه آمیزی یک پوستر جدید از Watch Dogs در فیس بوک خود قرار داده است. در تصویر چنین چیزی نوشته شده:

دو ماه زمان کافیست برای بازدید از شهر Los Santos ! در ۲۱ نوامبر به شیکاگو بیایید!

همه ی ما معنی این متن را به خوبی فهمیده ایم. ولی آیا واقعا دو ماه زمان برای گشت و گذار در شهر Los Santos کافی است؟ آیا یوبی سافت با این کار GTAV را به مبارزه دعوت کرده است؟

watch-dogs-takes-dig-at-gta-v

bins بازدید : 40 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
GAMES
ورژن PC بازی Call of Duty: Ghost به ۵۰ گیگ فضای خالی نیاز دارد

Call of Duty: Ghosts حدود ۵۰ گیگ از فضای خالی درایور شما را در بر می گیرد. برای مقایسه بازی BioShock Infinite در کمترین و بیشترین حالت به ۲۰ الی ۳۰ گیگ، Saints Row 4 به ۱۰ گیگ و بتلفیلد ۴ هم ۳۰ گیگ فضای خالی احتیاج دارند. بر اساس گفته های Nvidia حداقل سیستم مورد نیاز این بازی به شرح زیر است:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit

CPU: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better

RAM: 6 GB RAM

HDD: 50 GB HD space

Video: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / ATI Radeon HD 5870 or better

Sound: DirectX Compatible Sound Card

DirectX: 11

Internet: Broadband connection and service required for Multiplayer Connectivity. Internet connection required for activation.

هنوز هیچ حرفی از حجم مورد نیاز بازی بر روی کنسول های نسل حاضر و نسل بعد زده نشده است. این بازی همچنین برای Wii U نیز منتشر می شود.

bins بازدید : 38 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
حرف راست را از زبان مدیر Intel بشنوید

Grand Theft Auto 5 مطمئناً برای pc هم عرضه خواهد شد. Chris R.Silva مدیر شرکت اینتل این صحبت را بر زبان آورده است. به قول او یک نفر پول داده تا بازی GTA V انحصاری کنسول ها باشد:

 چشم پوشی از PC در بازی های مولتی پلتفرم به صنعت گیم ضرر می رساند. حداقل برای بازی GTA V من که فکر می کنم این بازی در یک مدت زمان خاص انحصاری کنسول ها باشد. اما این موضوع به خاطر این است که دو شرکت بزرگ برای انحصاری ماندن بازی، هزینه های زیادی را صرف می کنند تا از کیفیت نهایی مطمئن شوند.

برای بازی GTA V یک نفر پول زیادی را خرج کرده است تا بازی انحصاری باشد!

وی ادامه داد:

انحصاری کردن عنوان Halo بعد از پورت نخست آن بر روی PC یک اشتباه بوده است و به طور کلی به این فرانچایز صدمه زده است. این موضوع نشانگر این است که تنها بازار PC در حال رشد است. اگر شما به بازار در آمد PC نگاهی بی اندازید، در آمد ده ها بیلیون دلار در یک سال کاملا تضمین شده است. این موضوع هم نشان دهنده تمایز PC، غنی بودن آن و قدرت بالای این دستگاه است.
bins بازدید : 36 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 یک پایگاه اینترنتی روسیه از معرفی تیم جدید هسته‌یی توسط ایران در دور بعدی مذاکرات این کشور با گروه 1+5 در ژنو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا )، رادیو صدای روسیه در گزارشی نوشت: تهران در مذاکرات جدید با 1+5 با تیم جدید شرکت کرده و مذاکرات را دنبال می‌کند.

یک منبع دیپلماتیک در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانوستی گفت: درمذاکرات آتی ژنو تیم جدید ایران به منظور پیگیری مذاکرات جامع با دنیا تشکیل می‌شود. این تیم جدیدی که از این پس مذاکرات ایران و 1+5 را دنبال می‌کند یک تیم کاملا جدیدی است که بر سر کار می‌آید.

وی افزود: در این تیم جدید از اعضای تیم قدیمی حضور ندارند. چنین اقدامی از سوی ایران نشان می دهد که این کشور برای انجام یک گفت‌وگوی جامع آمادگی دارد و خواهان یافتن یک راه حل دیپلماتیک است، اما تیم قدیمی ایران در مذاکرات با 1+5 چندان تمایلی برای دستیابی به یک راه حل از خود نشان نمی دادند.

به گزارش ایسنا، دور بعدی مذاکرات ایران و اعضای 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه و آلمان) در 15 و 16 اکتبر در ژنو برگزار می‌شود. 

bins بازدید : 28 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

مجله مهر: گوگل استریت ویو یا نمای خیابان گوگل،  تکنولوژی است که عکس‌های پاناراما را در گوگل ارت و نقشه گوگل قابل دیدن می‌کند.

 در اسریت ویو،اما گوگل چند وقتی است که پروژه‌ای را برای ثبت تصاویر حیات وحش کلید زده که شاید کمتر از آن کاربران باخبر شده باشند.

چند وقتی است که گوگل عکس‌های حیات وحشی را که دوربین‌ها آن ثبت کرده‌اند به سرویس استریت‌ویو خود اضافه کرده است. در این عکس‌ها به خاطر اینکه حیوانات متوجه دوربین نمی‌شوند تصاویر خاصی ثبت می‌شود که شاید کمتر کسی موفق به گرفتن آن شود.

همچنین در این پروژه که  به عنوان بخشی از طرح مؤسسه نشنال جئوگرافیک برای شکستن رکورد گینس صورت می‌گیرد کاربران می‌توانند عکس‌های خود را از حیات وحش و طبیعت در نقاط مختلف جهان ثبت کنند و گوگل از این تصاویر استفاده می‌کند. مورد جالب اما از تصاویر فعلی استریت ویو عکس‌هایی است که دوربین‌های گوگل به صورت اتفاقی از حیوانات گرفته‌اند و باعث جلب نظر مردم شده است. از گوزنی که در حال دویدن در جاده است تا مرغ دریایی که غذایش را به لانه‌اش می‌برد.

 
ثبت دویدن اتفاقی گوزنی در لبسبی،نروژ
ادامه در ادامه ...

 

bins بازدید : 67 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

ادوب فلش پلیر امروزه برای مرورگرهای یک امر ضروری است چرا که برای دیدن و تماشای فیلم ها و پلاگین های

مخصوص نیازمند داشتن این برنامه خواهد بود در ادامه مطلب دانلود کنید .

bins بازدید : 60 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بینز به زودی آپ خواهد شد

bins بازدید : 60 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

روزهای تعطیل عید زمان خوبی است که با خانواده همراه شوید اما در همین زمان نیز می‌توان بخشی از وقت را برای تفریح و استفاده از باز‌یهای موبایل صرف کرد. یکی از بازیهای جالبی که در این روزها با آن برخورد کردم بازی ZombieRT بود. این بازی که به صورت رایگان برای iOS عرضه شده است دارای داستان تکراری فرار از دست زامبی‌ها است. اما گرافیک بازی به همراه امکان خرید اسلحه و ماشین جدید و نیاز به کنترل ماشین در حین پرش از جذابیتهای بازی است.

 

بازی را با یک ماشین و یک اسلحه سبک شروع می‌کنید عده‌ای از اشرار شما را تعقیب می‌کنند که باید با استفاده از ماشین خود از دست آنها فرار کنید در حین فرار هم باید زامبی‌هایی را که در مسیر به سمت شما می‌آیند را نابود کنید. دقت کنید که با برخورد زامبی‌ها به ماشین شما از سرعت شما کاسته شده و اشراری که از پشت‌سر شما می‌آیند به شما نزدیک‌تر می‌شوند. برای سرعت گرفتن هم هنگاهی که ماشین در حال پرش است باید با استفاده از کنترل‌های روی صفحه آن‌را بچرخانید و درست فرود بیاورید تا سرعت ماشین با استفاده از NOS افزایش یابد. با هر بار بازی پولی به‌دست می‌آورید که‌ می‌توانید از آن برای خرید ماشین و اسلحه استفاده کنید.

bins بازدید : 59 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Connectivity of a Cognitive Computer Based on the Macaque Brain

هرساله رقابتی بین‌المللی برای انتخاب بهترین مفهوم بصری علمی- مهندسی سال برگزار شده تا بهترین ترکیب هنر و طراحی از جنبه علمی انتخاب شود.
به تازگی برندگان سال ۲۰۱۲ معرفی شدند و درمیان کارهای این برندگان، مناظر بدیعی وجود دارد. جایزه بهترین اثر به Emmet McQuinn از مرکز تحقیقاتی IBM برای عکس زیر تعلق گرفت. این تصویر، شبیه سازی ارتباطات عصبی یک میمون را نشان می‌دهد (البته مطمئنا درنگاه اول متوجه این امر نخواهید شد).

دراین تصویر ۴۰۰۰ مرکز اتصال عصبی که هرکدام به صورت یک نقطه برروی حلقه به نمایش درآمده اند را خواهید دید. این مراکز به وسیله تعدادی بیش از ۳۲۰۷۳۹ عدد قوس، به یکدیگر متصل شده اند.این تصویر واقعا زیباست.
اما اثرهای زیبای دیگری راباهم نظاره می‌کنیم. تصویر میکروسکوپیکی که در زیر مشاهده می‌کنید در قسمت عکاسی، جایزه نخست را به خود اختصاص داده است.

sea urchin's tooth

این تصویرکه توسط Pupa Gilbert و Christopher Killian از دانشگاه Wisconsin-Madison گرفته شده، تصویری میکروسکوپی از دندانهای یک خارپشت دریایی است.تصویری بدیع که جایزه بهترین عکس از دیدگاه مردم عادی را نیز به خود اختصاص داد.

cerebral_infiltration_lg

وبالاخره تصویری از قلب انسان که توسط تیمی در یک مرکز تحقیقاتی دربارسلونا تهیه شده و بواسطه اطلاعات بدست آمده از اسکن‌های MRI تهیه شده و باجزئیات کامل، انقباض‌های ترکیبی قلب را به تصویر کشیده است.

bins بازدید : 194 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

بیوگرافی مانی حقیقی + تصاویر مانی حقیقی

مانی حقیقی (۱۳۴۸، تهران) کارگردان، نویسنده و بازیگر سینمای ایران است. هم چنین او نوه ابراهیم گلستان، کارگردان، نویسنده و مترجم برجستهٔ ایرانی است. مادر او لیلی گلستان هم از مترجمان سرشناس و پدر او نعمت حقیقی فیلم‌بردار پرآوازهٔ ایرانی است. پدر و مادر او از هم جدا شده‌اند.

یک خواهر به نام صنم، و یک برادر به نام محمود دارد. وی فارغ التحصیل کارشناسی فلسفه از دانشگاه مک‌گیل در سال ۱۹۹۱، کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه گولف در سال ۱۹۹۷ و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه ترنت در سال ۲۰۰۰ است. او نویسنده و کارگردان فیلم‌های کنعان، آبادان ، کارگران مشغول کارند و "پذیرایی ساده" است. وی هم‌چنین از نویسندگان فیلم چهارشنبه‌سوری، ساختهٔ اصغر فرهادی بوده و در فیلم دیگر او دربارهٔ الی نیز به ایفای نقش پرداخته است. در فیلم "آسمان محبوب" داریوش مهرجویی و "ورود آقایان ممنوع" ساخته رامبد جوان نیز ایفای نقش کرده است.
فیلم‌شناسی
* (۱۳۸۱) آبادان، نویسنده و کارگردان
* (۱۳۸۴) چهارشنبه سوری، نویسنده
* (۱۳۸۴) کارگران مشغول کارند، نویسنده و کارگردان
* (۱۳۸۶) کنعان، نویسنده و کارگردان
* (۱۳۸۶) هامون‌بازها (مستند)، کارگردان
* (۱۳۸۷) درباره الی...، بازیگر
* (۱۳۸۸) پنجاه کیلو آلبالو، نویسنده و کارگردان
* (۱۳۸۹) ورود آقایان ممنوع ، بازیگر
* (۱۳۹۰)پذیرایی ساده، بازیگر،نویسنده و کارگردان
جوایز
* بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر: سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه بخش سینمای بین‌الملل برای فیلم "کارگران مشغول کارند"
* بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر: دیپلم افتخار فیلم محبوب تماشاگران در بخش سینمای بین‌الملل برای فیلم "کنعان"
*  جشنواره فیلم‌های آسیایی : جایزه فیلم آسیایی برای فیلم "کارگران مشغول کارند"
*  جشنواره برلیناله: جایزه The Network for the Promotion of Asian Cinema (NETPAC) PRIZE.

تصاویر مانی حقیقی

 بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

 مانی حقیقی

بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

  مانی حقیقی

بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

  مانی حقیقی

بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

  مانی حقیقی

بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

  مانی حقیقی

بیوگرافی مانی حقیقی, مانی حقیقی, زندگینامه مانی حقیقی, بیوگرافی و عکس مانی حقیقی

  مانی حقیقی

 

bins بازدید : 81 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (3)

بینز باز هم پوسته خود را تغییر میدهد

با اتفاقات جدید همگام باشید.

پوسته جدید مایکروسافتی تر میشود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 7,543